153 hangi şikayetlere bakar?
ALO 153, Türkiye’de kurulan yerel yönetim hizmetlerine ulaşabileceğiniz telefon numarasıdır. 153’ü aradığınızda, talep edilen ücretsiz kamu yerel hizmetleri, o ilin sınırları içindeki ilgili belediye idaresi personeli tarafından sağlanacaktır.
Alo 153 nelere bakar?
Alo 153 Sokak kedisi için Hayvan ambulansı acil yardım talebi.
153 ne ile ilgilenir?
Öncelikle 153 beyaz masa hattını arayarak vatandaşların taleplerini tespit edip dikkate alıyoruz. Yol Bakım ve Altyapı Koordinasyon Daire Başkanlığımızın Avrupa ve Anadolu alt müdürlüklerinin görevli olduğu ilçelerdeki ekiplerimizle belirli saatlerde güzergahları takip ediyoruz.
153 numara ne işe yarar?
Veri talepleri hariç olmak üzere talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı WhatsApp hattımız / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması veya Alo 153 Çözüm Merkezimiz üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.
153 ne durumlarda aranır?
153 numarası vatandaşların yaşadıkları şehirle ilgili işlemleri için aradıkları numaradır. Belediyeye bağlı Beyaz Masa adı verilen birimlere bağlı 153 numarasını arayarak bilgi, şikayet, öneri ve sorularını iletebilirler.
153 hangi saatlerde hizmet veriyor?
Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.
153 şikayet nedir?
Ankara Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Merkezi; Ayrıca başvuruları takip etmek, süreç ve sonuçları hakkında bilgi almak da mümkün. Başkent 153, 7/24 hizmet anlayışı ve uzman kadrosuyla yeni nesil e-belediyeciliğin yapılandırılmasında en önemli adımlardan biri.
153 bizi neden arar?
Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç bilgisi: Borçlarınızla ilgili bilgi almak için aranabilirsiniz. Borç çözümü şunları sunar: KGF’nin Beyaz Masa departmanı, borç sorunlarınızı çözmenize yardımcı olmak için çeşitli destek seçenekleri sunar.
Beyaz masa neyle ilgileniyor?
Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.
153 nasıl çalışır?
“153-Ticari mallar” hesabının borç bakiyesi, şirketin envanterinde bulunması gereken ticari malların parasal miktarını gösterir. Bu, ticari malların miktarının muhasebe kayıtları kullanılarak izlenmesine olanak tanır. Sürekli sayım yönteminde, ticari mallar satın alındığında, “153-Ticari mallar” hesabında satın alma maliyetine kaydedilir.
153 Hayvan Ambulansı Ücretli mi?
Kamu kurum ve kuruluşları, veteriner klinikleri ve evcil hayvan sahipleri bu veri tabanından ücretsiz olarak faydalanabiliyor.
153 yardım başvurusu nasıl yapılır?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.
153 WhatsApp hattı var mı?
WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.
153 mavi masa nedir?
İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
Him 153 ne demek?
Çağrı Merkezi Birimi: Alo 153’ün diğer ucundayız! Vatandaşlarımıza belediyemizin sunduğu tüm hizmetler hakkında bilgi ve yardım alabilecekleri tek bir numara sunuyoruz.
153’e ne şikayet edilir?
Kocaeli Belediyesi’ne 68 operatörle hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, çok sayıda vatandaşa bilgi hizmeti sağlıyor ve talep ve önerilerini ilgili birimlere bildiriyor. 2023 yılında vatandaşlarımızdan gelen çağrılara, özellikle hat tarife bilgisi, sosyal hizmetler ve dezenfeksiyon gibi konularda yanıt verildi.
Alo 153 nedir ne işe yarar?
153, yerel yönetim hizmetleri için erişim numarasıdır. Özellikle, her şehrin yerel yönetimleri tarafından farklı hizmetler sağlanır. İstenilen yerel kamu hizmetlerini arar ve o şehrin vatandaşları adına yardım sağlar.
Hangi konular belediyeye şikayet edilir?
Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.
Beyaz masa neyle ilgileniyor?
Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.